Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Καδρομαγνητάκι είπα εγώ....καδρομαγνητάρα είπε ο Θάνος...Και δεν μπορώ να μην παραδεχτώ πως είχε δίκιο!!!!:))))ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!!!!

Φέτος τα μωρέλια μου με πρόλαβαν.....
Τρίτη πρωί στην παρεούλα την ώρα των ελεύθερων ανακοινώσεων έλαβε χώρα ο εξής διάλογος...
-Κυρία η Ιωάννα (αδελφή) μου είπε ότι στην τάξη τους ετοιμάζουν δώρα για τις μαμάδες που γιορτάζουν την Κυριακή.....Εμείς δεν θα κάνουμε ;;;;;;
- Και γιατί να κάνουμε ...
-Επειδή τις αγαπάμε....
-Όοολοι;;;;;;;
-NAIAIAIAI!!!!!!
-Και γιατί τις αγαπάτε;;;;
-Εγώ την αγαπάω επειδή με φροντίζει...
-Εγώ επειδή με αγαπάει κι αυτή...
-Εγώ επειδή.....
-Εγώ επειδή....
-Τότε την Κυριακή το πρωί ,ο καθένας σας να δώσει ένα γλυκό φιλί στη μαμά του....δεν φτάνει;;;;;
-OOOXIIII!!!!!!!!
-Ε,αφού δεν φτάνει.....πάμε λοιπόν..:))))
YΛΙΚΑ
Βασικά :  Γλωσσοπίεστρα διαφόρων χρωμάτων,λευκό χαρτόνι κάνσον,σιλικόνη,μαγνήτες,και φυσικά η μάγισσα ατλακόλ
Ελεύθερης επιλογής;   Χρωματισμένο ρύζι (από τα Χριστούγεννα:))) με αραιωμένη τέμπερα,χρωματισμένη με τον ίδιο τρόπο άμμος,κομματάκια από καλαμάκια και σύρμα πίπας,κοχύλια θαλάσσης,πούλιες,αυτοκόλλητα,κορδέλες,στικ για γλαστράκια με σχέδια μαργαρίτας και τουλίπας,πλαστικές καρδούλες διακοσμητικές μιας τσάντας από το κουκλόσπιτο(χορηγία μητέρας παιδιού ),παπουτσάκια από κουκλάκια(χορηγία άλλης μητέρας  παιδιού )Αυτά βεβαίως χρησιμοποιήσαμε εμείς γι αυτή την κατασκευή...Μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε υλικό της ''αποθήκης''πιστεύουμε ότι ταιριάζει και φυσικά με τη μέθοδο του ''διαλέγετε και παίρνετε και κολλάτε όπου σας αρέσει'':)))






  


  




                                   Να μην δοκιμάσουμε αν πράγματι ''κολλάει'' στο ψυγείο;;;;;:)))
                                                                            










ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!!!!ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΣΑΣ!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: