Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Βραβεία





Με μεγάλη χαρά δέχθηκα δύο ακόμη βραβειάκια από τις πολύ αξιόλογες συναδέλφους και όχι μόνο,  Μαρία Χατζηπαναγιώτου    pythagoreionip.blogspot.com     και Λία Μαντέσου       τις οποίες ευχαριστώ ολόψυχα για την μεγάλη τιμή που μου έκαναν και τους εύχομαι υγεία και καλή δύναμη να συνεχίσουν με την ίδια θέρμη που τις διακρίνει το σπουδαίο έργο τους.

                                                         
 Μαρία θα ήθελα ακόμη να σ'ευχαριστήσω από καρδιάς για το ότι  έχεις δημιουργήσει και μας έχεις προσφέρει έναν διαδικτυακό τόπο συνάντησης όπου δίνουμε αλλά και παίρνουμε ιδέες, πράγμα πολύ σημαντικό πιστεύω.. .Να 'σαι καλά!!!!!Και Λία μου, ποιήτριά μου,για σένα ...να μη γράφω τώρα...ξέρεις...και θα στα πω κι από κοντά...όταν... όπως  είπε η Μαρίνα...Περαία μου,Περαία μου ,με το Θερμαϊκό σου :))))                                                    
Υπάρχουν πολλά και αξιόλογα ιστολόγια συναδέλφων τα οποία θα ήθελα με τη σειρά μου να προτείνω ....Και δεν είναι καθόλου εύκολη η επιλογή θέλω να πω ....αλλά πρέπει να γίνει ...οπότε προτείνω τα παρακάτω, σημειώνοντας πως μακάρι να είχα τη δυνατότητα να προτείνω τόσα κι άλλα τόσα κι άλλα τόσα... :)))))
.dreamkindergarten.blogspot.com

marigiani.blogspot.comtaniamanesi-kourou.blogspot.com
evaragou.blogspot.com
kidsofworld1.blogspot.gr
ebdomonipi.blogspot.com
karapachristina.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: