Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Πολιτιστικό πρόγραμμα ''Μικροί φωτογράφοι εν δράσει''.Αφόρμηση


 Όλα άρχισαν πριν λίγους μήνες,ένα μεσημέρι που αναγκαστήκαμε να διοργανώσουμε στην αυλή, ένα ξαφνικό πικ νικ για τα αρκουδάκια του κουκλόσπιτου της τάξης...Tους είχε ανοίξει η όρεξη βλέποντας τα παιδιά να τρώνε μιας και μόλις είχε τελειώσει  η ώρα του φαγητού ...Η αλήθεια βεβαίως είναι,πως ακριβώς τότε είχαμε δεχθεί μια μικρή επίσκεψη του Εγκέλαδου.Τόσο μικρή που ούτε καν την αντιληφθήκαμε...Μας ενημέρωσαν όμως γι αυτήν,οπότε.... πήραμε τραπεζομάντηλα,πιάτα,τρόφιμα από το κουκλόσπιτο, τα αρκουδάκια φυσικά και στρωθήκαμε στη δουλειά!!!!Τα παιδιά τη δική τους κι εγώ τη δική μου:)))        






 
    Όλα έτοιμα!!!!

 Εν τω μεταξύ είχαμε δεχθεί μια άλλη επίσκεψη,ευχάριστη αυτή την φορά.Ο Μ.,ο παλιός και καλός μου μαθητής μόλις σχόλασε από το σχολείο του ,ήρθε να δει αν όλα ήταν καλά στο νηπιαγωγείο... :))))Mε παρακολουθούσε λοιπόν να βγάζω φωτογραφίες αλλά... μου μιλούσε με το βλέμμα!!!!:)))
-Θέλεις να βγάλεις κι εσύ μερικές τον ρώτησα
-Θέλω,θέλω πως δε θέλω!!!μου απάντησε χαρούμενος
Μα αυτό σαν να κατάλαβα κι εγώ...:))))

  



Κι ενώ ο Μ.έβγαζε τις ''μερικές''..περίπου τριάντα πρέπει να ήταν χαχαχα, άρχισαν να αστραποβολούν κι άλλα βλέμματα...
-Μήπως θέλει και κάποιος άλλος να φωτογραφίσει τα αρκουδάκια ;
Και ναι ,ήθελαν πολλοί!!!!!
                                     Μικροί φωτογράφοι εν δράσει λοιπόν!!!!!!!






    
    Οι πρώτες φωτογραφίες των παιδιών 

Δεν υπάρχουν σχόλια: