Σάββατο, 11 Μαρτίου 2017

Λίγα μαθηματικά ακόμη με τις φωτογραφίες

    Ομαδοποιήσεις,ταξινομήσεις των φωτογραφιών που έχουν συγκεντρωθεί στην τάξη,   ανάλογα με το θέμα και την περίσταση,                 
     (πρόσωπα και τοπία,γεννήσεις,βαφτίσεις,γενεθλίων,σχολικές,γάμων) ...                                 


 
  .... το χρώμα...

    ....την παλαιότητα,

    ....το πλήθος προσώπων(ένα-περισσότερα)...




    ....τρόπο λήψης φωτογραφίας(καθέτως και οριζοντίως) ...

   ...το μέγεθος...

    ...το αν είναι πορτρέτα ή όχι.


    Διατάξεις από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη φωτογραφία και το αντίστροφο.

     Παιχνίδι μνήμης με τρεις-τέσσερις-πέντε φωτογραφίες.
    Ένα παιδί(μάνα) τοποθετεί τις φωτογραφίες στο χαλί κατά μέγεθος,τα υπόλοιπα τις παρατηρούν και κατόπιν κλείνουν τα μάτια.Η ''μάνα'' μπερδεύει τη σειρά των φωτογραφιών και αφού τα υπόλοιπα ανοίξουν τα μάτια επιλέγει κάποιο για να βρει την σωστή σειρά.Το παιδί αυτό γίνεται με τη σειρά του ''μάνα''.
    Αντιστοίχιση αριθμού και πλήθους φωτογραφιών και απαρίθμηση  
    Τα παιδιά τοποθετούν τόσες φωτογραφίες δίπλα σε κάθε αριθμό,όσες αυτός ζητάει     και τις απαριθμούν.

Ομαδοποίηση φωτογραφιών από περιοδικά
     Τα παιδιά κόβουν από περιοδικά διάφορες φωτογραφίες που τους αρέσουν,τις ομαδοποιούν ανάλογα με το θέμα τους και τις κολλούν σε χρωματιστά φύλλα τα οποία γίνονται σελίδες του βιβλίου ''Όμορφες φωτογραφίες'',το οποίο πήρε τη θέση του στη γωνιά της φωτογραφίας στην τάξη.  
Αντιστοίχιση ασπρόμαυρης με έγχρωμη φωτογραφία
    Σε φύλλα εργασίας διαφορετικής δυσκολίας για τα προνήπια και τα νήπια ,τα παιδιά καλούνται να βρουν και να κολλήσουν δίπλα σε κάθε ασπρόμαυρη φωτογραφία την αντίστοιχη έγχρωμη.(Φωτογραφίες χαρτονιών με σχέδια από διαφημιστικό έντυπο.Για την ασπρόμαυρη εκδοχή τους ,χρησιμοποιήθηκε φωτοτυπικό μηχάνημα)







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου