Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

1η Οκτωβρίου.Γιορτή του παππού και της γιαγιάς!Κατασκευή κάρτας

Γιαγιάδες και παππούδες...Πολυαγαπημένα πρόσωπα όλων των παιδιών!!!!Και τί δεν προσφέρουν με όλη τους την καρδιά στα εγγόνια τους!!!!...


Αλλά και
''μου αγοράζουν γλυκά!''Λ.
''μου έχουν κάνει κούνια στην αυλή τους!''Γ.
''η γιαγιά μου κάνει κρέπες και ο παππούς με πάει βόλτες!''Θ.
''βοηθούν στο μαγαζί του μπαμπά!''Ελ.
''με παίρνουν από το σχολείο!''Α.
''με αγαπούν πολύ!''Σ.
''με πάνε στο πάρκο και κάνω τσουλήθρα!''Αλ.
''είναι πολύ καλοί!''Εμ.
''μου διαβάζουν ωραία βιβλία!΄΄Δ.
''μου παίρνουν φρούτα!''Κ.
''μου δίνουν χυμούς!''Γ.
''είναι πολύ φιλότιμοι και μοιράζονται το φαγητό τους με μας!''Ν.
''παίζουν μαζί μου μπάλα!''Γ.
''έχουν παιχνίδια για μένα στο σπίτι τους!''Ρ.
''με φροντίζουν όταν είμαι άρρωστη!''Ολ.
''μου αγόρασαν ένα κουκλόσπιτο!''Ζ.
''μου πήραν στολή του Ηρακλή!''Χ.
''ο παππούς βάζει πιο ψηλά την κούνια!''Εβ.
................................................................................................................................. 
Είναι κάτι σαν σούπερ-ήρωες δηλαδή!!!!!:)))


Τους αξίζουν λοιπόν πολλές ευχαριστίες και η αλήθεια να λέγεται πολλά βραβεία...
     



...καθώς και πολλές ευχές με πολλή αγάπη!!!









    
 ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ








Δεν υπάρχουν σχόλια: