ΣΕΛΙΔΕΣ
▼
Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014
Σάββατο 26 Ιουλίου 2014
Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014
Δημιουργία ιστορίας με τη βοήθεια φωτογραφιών
Είναι μια ιδέα που θα δοκιμάσω την επόμενη σχολική χρονιά,να δημιουργήσουν δηλαδή τα παιδιά μια ιστορία-παραμύθι με βάση τις παρακάτω φωτογραφίες μου του καλοκαιριού.Ίσως ομαδικά,ίσως ατομικά ,θα δούμε.......Το αποτέλεσμα θα το αναρτήσω τότε.Πολύ θα χαιρόμουν αν κάποια φίλη το δοκίμαζε στη δική της τάξη και μου έκανε γνωστό με κάποιο τρόπο το δικό τους αποτέλεσμα.Θα περιμένω με ανυπομονησία!!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!Καλή συνέχεια καλοκαιριού!!!!!!!!!
Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014
Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014
Παρέα με τον Αίσωπο!!!!!!!
Αφορμή για την απόφαση να ασχοληθούμε με το πολιτιστικό πρόγραμμα ''Παρέα με τον Αίσωπο''στάθηκε το παρακάτω γεγονός ,ένα από τα πολλά γλυκά τέτοια που συμβαίνουν καθημερινά στο χώρο του σχολείου και μας κάνουν πάλι λιγάκι παιδιά!!
Είναι μέσα Οκτωβρίου και τα παιδιά φέρνουν αγαπημένα τους αντικείμενα από το σπίτι και μας τα παρουσιάζουν.Αφού παρέλασαν αυτοκινητάκια,κούκλες,φορέματα,κορνίζες με φωτογραφίες,μπέρτες του Superman,του Batman κ.λ.π.,έρχεται η σειρά της Αλεξάνδρας και μας παρουσιάζει το αγαπημένο της βιβλίο<<.-Είναι ''ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας''και το έφτιαξε ο Αίσωπος>>.Τότε σηκώνει το χέρι ο Χρήστος φωνάζοντας:<<-Κυρία ,κυρία,κυρία και μένα μου έκανε ένα τέτοιο ίδιο ο Αίσωπος!!!!!!!!!Το έχω στο σπίτι μου!!!!!Θα το φέρω αύριο!!!!!!!!>>
Ο γλυκός μου!!!!!!!
Τρίτη 15 Ιουλίου 2014
Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014
Κυριακή 13 Ιουλίου 2014
Επίσκεψη εικονογράφου στην τάξη μας
Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος ''Παρέα με τον Αίσωπο'',καλέσαμε στην τάξη μας ,την εικονογράφο Κα 'Ελλη Ζαχαροπούλου για να μας εξηγήσει το ρόλο της στην δημιουργία ενός βιβλίου.
Η κυρία Έλλη συζητά με τα παιδιά και τους εξηγεί τη διαδικασία της δουλειάς της |
Τα παιδιά γίνονται εικονογράφοι!!!!!!!!!! |
Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014
Παραμύθι και άλλα..........για κέρασμα
Στα πολύ παλιά τα χρόνια,ήταν μια νηπιαγωγός -Μαρία τη λέγανε-σ'ένα χωριό στη Φλώρινα.Ο καιρός περνούσε πολύ ωραία αν κι έγκυος η νηπιαγωγός μας στον έβδομο μήνα-όταν ήρθε ο καιρός γέννησε ένα υπέροχο αγοράκι!-εργαζόταν, αγαπούσε τα παιδάκια, την αγαπούσαν κι αυτά!Μια μέρα όμως την ειδοποίησε η σύμβουλός της ότι θα την επισκεφθεί!
Η Μαρία άρχισε να αγχώνεται...Θα τα βρει όλα καλά,θα της αρέσουν αυτά που κάνω, αναρωτιόταν με αγωνία.......Κι όταν έφτασε τελικά η σύμβουλος η Μαρία μας δεν ήταν και στα καλύτερά της... <<Χαλάρωσε >>της είπε η σύμβουλος <<θα μου γεννήσεις εδώ!!!!!!>>.Αυτή η κουβέντα συνέφερε όντως τη Μαρία κι εξομολογήθηκε στη σύμβουλο την αιτία της ταραχής της:<<Αγχώνομαι λιγάκι με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα,όλο σκοπούς και στόχους είναι....... >>.
Και η σύμβουλός της,της απάντησε:-Θα σου πω κορίτσι μου,αυτό που λέω σε όλα τα κορίτσια μου!!!!!!!Καλό το πρόγραμμα ,καλοί οι σκοποί κι οι στόχοι ,να τους έχουμε στο μυαλό μας,αλλά...αν κάποια στιγμή θέλουμε να διαβάσουμε ένα παραμύθι που μας αρέσει, όχι και τόσο σχετικό με το <<θέμα που δουλεύουμε>>ας το κάνουμε.Έχετε καλές προθέσεις και τα παιδιά κάτι καλό θα πάρουν!Δώστε κάτι απ'τη ψυχή σας, έτσι,σαν.........κέρασμα!!!Πόσο ανακουφίστηκε η Μαρία ,δε λέγεται........Ευχαρίστησε θερμά τη σύμβουλό της,την αποχαιρέτησε με αγκαλιές και φιλιά και τα λόγια της δεν τα ξέχασε ποτέ!!!!!!!Καλή της ώρα όπου και να'ναι!!!!!!!!!
Εδώ λοιπόν σ'αυτήν την ετικέτα .....σας κερνάω κάτι απ'τη ψυχή μου.Στην υγειά σας!!!!!!!
Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΄΄ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΩΝ ΕΞΩΦΥΛΛΩΝ΄΄
Είναι ένα παιχνίδι που παίζαμε κάθε φορά που θα διαβάζαμε ένα καινούργιο βιβλίο-μύθο από τη βιβλιοθήκη της τάξης,στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος ''Παρέα με τον Αίσωπο'' .Την ιδέα πήρα από το βιβλίο ''Παιχνίδια φιλαναγνωσίας και αναγνωστικές εμψυχώσεις'' των Ε.Αρτζανίδου,Δ.Γουλή,Σ.Γρόσδου,Α,Καρακίτσιου.
Κάποιες φορές λειτουργούσε ως αφόρμηση για την ανάγνωση και επεξεργασία κάποιων μύθων που ασχοληθήκαμε.
Στόχος του ήταν να ασκηθούν τα παιδιά στην παρατήρηση και αναγνώριση του κάθε εξωφύλλου από τις λεπτομέρειές του και στην αναδιήγηση των μύθων.Σε πρώτο στάδιο τα εξώφυλλα ήταν σε μορφή έγχρωμης φωτοτυπίας,ενώ σε δεύτερο στάδιο ήταν σε μορφή ασπρόμαυρης φωτοτυπίας.
Παράθυρα με έγχρωμες φωτοτυπίες |
Αρχικά παίζαμε το παιχνίδι ομαδικά στην παρεούλα.Ένα παιδί άνοιγε ένα παράθυρο της επιλογής του και τα υπόλοιπα προσπαθούσαν να μαντέψουν τον τίτλο του μύθου.Αν δεν τα κατάφερναν άνοιγε ένα δεύτερο,ένα τρίτο κ.λ.π.μέχρι να τον βρουν.(φωτογραφία δυστυχώς δεν υπάρχει.Ξεχάστηκα...)Μετά ακολουθούσε ανάγνωση από μένα ή αναδιήγηση από το παιδί που έβρισκε τον τίτλο και το οποίο αν ήθελε ντυνόταν ''Αίσωπος''.
Αργότερα το παιχνίδι ήταν διαθέσιμο και κατά τις ελεύθερες δραστηριότητες (και ομολογουμένως αρκετά δημοφιλές!!!!!! )και το έπαιζαν ανά δυάδες ή ανά ομάδες.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!!!!!