ΣΕΛΙΔΕΣ

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

''Το λιοντάρι και ο λαγός είναι φίλοι και αγαπιούνται'' Mondrian,σύνθεση ΙΙΙ Κόκκινο,μπλε,κίτρινο



Συνεχίζοντας δραστηριότητες σχετικές με το πολιτιστικό πρόγραμμα που έχουμε αναλάβει φέτος ως τμήμα,βρήκαμε στο διαδίκτυο πληροφορίες για τη ζωή και το έργο του Mondrian.Περισσότερο άρεσε στα παιδιά ο πίνακας του ''Κόκκινο,μπλε,κίτρινο''και αυτόν μελετήσαμε τελικά . 
                                           Χρώματα,σχήματα,γραμμές...
Έπειτα τους ζήτησα να χρωματίσουν ένα ασπρόμαυρο φύλλο εργασίας όπως ακριβώς και ο ίδιος τον πίνακά του(εργασία από την ολομέλεια του τμήματος).  

Κι επειδή ψάχνοντας βρίσκεις...είδαμε στον υπολογιστή πως κατά καιρούς πολλά αντικείμενα έχουν ''στολιστεί'' με τα σχέδια των πινάκων του Mondrian!!!!Και τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό με το γεγονός!!!!!!!!Εκείνα άραγε μπορούν να κάνουν κάτι παραπλήσιο ;;;;;;


Ναι,φυσικά!!!!!!!! (να επισημανθεί πως η παρακάτω δραστηριότητα έγινε από  ομάδα μεγάλων νηπίων με τα οποία έχουμε ''δουλέψει''με παραπλήσιο τρόπο και πέρυσι στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος''Παρέα με τον Αίσωπο'')).Τους έδωσα λοιπόν τα παρακάτω φύλλα εργασίας ...



               ....και στην πίσω πλευρά σχεδίασε το κάθε παιδί ένα αντικείμενο ή ζώο.....

                                            ....έκοψαν πάνω στη γραμμή.....
....και χρωμάτισαν με τα χρώματα που χρησιμοποίησε ο ζωγράφος στους ανάλογους πίνακες του.

Με τα σχέδια αυτά προσπάθησαν να φτιάξουν ένα κολλάζ και τα κατάφεραν θαυμάσια!!!!!! 

Θα μπορούσαν ίσως να ''πλάσουν'' και μια ιστορία με βάση το κολλάζ;;;;;Ναι,φυσικά!!!!!!!!!
                 ''Συμφώνησαν'' και ποιον τίτλο θα έδιναν στην ιστορία .....μετά από βροχή                                προτάσεων βεβαίως .....με τη μέθοδο του ''η πλειοψηφία κερδίζει''
         Μπορούν μήπως να φτιάξουν κι ένα βιβλίο με βάση την ιστορία;;;;;Ναι,φυσικά!!!!!!!







Και ορίστε το πρώτο αυτοσχέδιο βιβλίο της τάξης για φέτος....








...το οποίο πήρε τη θέση του προς δανεισμό στη δανειστική βιβλιοθήκη. 
Ακολούθως τους ζητήθηκε να επιλέξουν όχι τρία όπως ο Μondrian αλλά πέντε χρώματα της αρεσκείας τους (η δραστηριότητα έγινε από την ολομέλεια των παιδιών)...   
                           ....και να χρωματίσουν το ακόλουθο φύλλο εργασίας... 




που ακόμα δεν ξέρουμε τι θα γίνει τελικά....Θα δούμε ...όλο και κάτι θα σκεφτούν....

Υ.Γ.Να σημειωθεί πως οι παραπάνω δραστηριότητες έγιναν σε διάστημα τριών ημερών και όχι μίας .




















































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου