Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Έγραφε το όνομά μου κυρία;


Μέρα αγιασμού σήμερα στο νηπιαγωγείο κι αφού αυτός τελείωσε ,συζητούσαμε με γονείς και παιδιά για τις καλοκαιρινές μας διακοπές.
Και μου λέει μια μαμά:-Α,δεν ξέρεις τι πάθαμε όλο το καλοκαίρι....εκεί που κολυμπούσε -το παιδί-ξαφνικά τρελαίνονταν στις βουτιές κι έλεγε :αυτή για την κυρία Μαρία...κι αυτή για την κυρία Μαρία....κι αυτή για την κυρία Μαρία.....
(αυτό γιατί τον Ιούνη σε συζήτηση που κάναμε για το πως θα περάσουμε το καλοκαίρι,μου είχε πει το παιδί ότι θα είναι όλο το διάστημα στο εξοχικό τους στη θάλασσα και του είπα το κλασικό;Ε,τότε κάνε και καμιά βουτιά για μένα!!!!!_) 
Μπράβο του λέω Θ.... μου ,γι αυτό μου ερχόταν πότε πότε μια δροσιά έτσι όπως καθόμουν στο μπαλκόνι!!!!!!!
Και μου απαντά: έγραφε το όνομά μου κυρία;(επειδή σε κάθε ζωγραφιά που μου χαρίζει κάποιο παιδί όταν εκείνο θέλει ,του λέω να γράψει τ'όνομά του για να ξέρω από ποιον είναι.όταν θα τα βλέπω στο στολισμένο τοίχο του δωματίου μου...) 
Τώρα πως να μη γίνεις παιδί, μου λέτε;
Mα βεβαίως το έγραφε Θ.......μου,τι χωρίς όνομα θα ήταν η δροσιά... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΛΗ  ΑΡΧΗ  ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ  ΚΑΛΗ  ΜΑΣ  ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: