Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Με μια τσάντα(τη δική μου όμως!!!)ξεχνιέμαι.....(περίοδος προσαρμογής)

Πρώτες μέρες στο σχολείο....
Αγκαλιές ,φιλιά,λουλούδια,παιδιά που θέλουν να τα πουν όλα και τώρα,παιδιά που διστάζουν να πουν το οτιδήποτε και που μόνο παρακολουθούν τα συμβάντα, παιδιά που κλαίνε και θέλουν τη μαμά τους...
 -Κυρία ,κυρία την είδες την καινούργια μου την τσάντα;
-Βεβαίως και την είδα.πολύ όμορφη!!!! (τεράστιο χαμόγελο ικανοποίησης )
Μετά από λίγο κι ενώ ζωγράφιζε....
-Κυρία....ΚΥΥΡΙΑΑΑΑ...Είναι ροζ!!!!!!(ενώ η κυρία παρηγορεί αυτήν που κλαίει και θέλει τη μαμά της....)
-Ποια ;;;
-Η καινούργια μου τσάντα!!!!!!!
-Αααα,πολύ ωραίο χρώμα το ροζ(χαμογελώντας)
Λίγο πιο μετά κι ενώ εκείνη συνεχίζει να ζωγραφίζει και η κυρία συνεχίζει να παρηγορεί.....
-.Κυρία.....ΚΥΥΡΙΙΙΙΑΑΑΑΑ....Έχει και μια τεράστια πασχαλίτσα!!!!!!!


-Και η δικιά μου έχει τη Μίνυ!!!!!!!(ακούστηκε μια φωνή από το κουκλόσπιτο....)
-Και η δικιά μου τα χελωνονιντζάκια,μου την πήρε ο παππούς μου!!!(μια φωνή από το οικοδομικό υλικό....)
-Και η δικιά μου μια αυτοκινητάρα κόκκινη!!!!!(μια φωνή από το καβαλέτο...) 
-Και η δικιά μου έχει...(από παντού....)
-Και η δικιά μου έχει νεράιδες....(από αυτή που έκλαιγε....)Θαύμα!!!!!!Θαύμα!!!!!!!!!!
Μάλιστα,κατάλαβα!!!!!!!!!Πάμε στην παρεούλα λοιπόν να δείξει ο καθένας στους υπόλοιπους την τσάντα του και να μας πει πως είναι;Πρώτα όμως θα λέει το όνομά του και τι χρώμα είναι η τσάντα του ,σύμφωνοι;
-NAIAIAIAIAIAI!!!!!!!!!!!!!!

 -Με λένε Γιάννη,ήμουν και πέρυσι εδώ στο νηπιαγωγείο,του χρόνου θα πάω στο Δημοτικό επειδή θα έχω μεγαλώσει,έχω κάνει αυτή την πολύχρωμη βαρκούλα εδώ πίσω,με βοήθησε ο φίλος μου ο Μάρκος που αυτός πήγε τώρα στο Δημοτικό(ένας καημός με το πότε θα πάει στο Δημοτικό σχολείο υπάρχει και είναι ολοφάνερο...)μαζί με τον Βλαδίμηρο....Εγώ θα πάω του χρόνου...
-Και η τσάντα λοιπόν Γιάννη;
-Την τσάντα μου τη διάλεξα μόνος μου επειδή έχει χελωνονιντζάκια και μου αρέσουν,και έχει δύο θήκες για το φαγητό και την πετσέτα,και το νερό το βάζω δίπλα,και μου την αγόρασε η νονά μου και.....και.....
-Μπράβο Γιάννη,ωραία μας τα είπες!!!!!!!!Χειροκρότημα στον Γιάννη!!!!!!!............Ο επόμενος....



-Με λένε Παναγιώτη,η τσάντα μου έχει γκρι και μαύρο χρώμα και μια θήκη.Αυτά.
-Μπράβο !!!!!!Χειροκρότημα στον Παναγιώτη!!!!!!Ο επόμενος....ή μάλλον η επόμενη...




 -Με λένε(ψιθυριστά)....
-Δεν άκουσα τίποτα .....έχω κι ένα πρόβλημα με τα αυτιά....δεν ακούω και πολύ καλά...σαν την πινακωτή ...Λίγο πιο δυνατά μπορείς;
-Με λένε........εεε με λένε....
-(παιδί...ποιο μη ρωτήσετε....:))))Ε πως σε λένε πες μας ....
-(κυρία)Κατερίνα μάλλον....
-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΑΑΑ!!!!!!
-(Κυρία)Α.ναι,ναι!!!!!!Αλεξάνδρα!!!!Δεν ακούω καλά,δε θυμάμαι και καλά.....
(στο σημείο αυτό γιατί έσκασαν όλα στα γέλια ,δεν μπορώ να καταλάβω...τα πράγματα είναι σοβαρά τους λέω,τίποτα αυτά χαχαχαχαχα)
-Και η τσάντα σου τι χρώμα είναι Αλεξάνδρα μου;
-.........
-(κυρία)Κόκκινη μου φαίνεται....
-ΡΟΟΟΟΖΖΖ!!!!!! (κι επειδή μάλλον κατάλαβε πως πρέπει να με βοηθήσει....) κι έχει και τη Μίνυ μ'ένα μεγάλο φιόγκο!!!!!!!!
-Μπράβο!!!!!!! Χειροκρότημα στην Αλεξάνδρα !!!!!!..........................


Και η ζωή συνεχίζεται....πολύ πολύ ευχάριστα ομολογουμένως!!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: