Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Από τον καταιγισμό ιδεών και προτάσεων, στην πράξη (1ο)


Αρχικά θα σας περιγράψω τα γεγονότα που έλαβαν χώρα πριν τον καταιγισμό των ιδεών για να γίνει κατανοητή και  η ''φύση'' τους...
.Ήταν ένα ηλιόλουστο πρωινό του Μάη,πλημμυρισμένο από τις ανοιξιάτικες ευωδιές....:))))
Κι εμείς μετά από τις ελεύθερες δραστηριότητες ,είχαμε συγκεντρωθεί στην παρεούλα για να κουβεντιάσουμε το τι,πως με τι κλπ της πρόσκλησης.
Κι αφού είχα ξεχάσει (περίεργο!!!!!!!!:)))να πάρω μαρκαδόρο για την καταγραφή των ιδεών,θέλησα το αυτονόητο: να πάω να πάρω έναν από τις ΄΄μολυβοθήκες΄΄ που βρίσκονται στην απέναντι πλευρά της αίθουσας.
Και ως εδώ τα κατάφερα υπέροχα και μπράβο μου!!!!!!:))))Στην επιστροφή όμως προς τον πίνακα είχα κι εγώ την άτυχη στιγμή μου χαχαχαχα Σκόνταψα οιμέ!!! στο χαλί και μετά από μερικούς αξιοθαύμαστους και με φόρα καλπασμούς ....αγκάλιασα τον τοίχο  με λατρεία !!!!:))))Φυσικά οι θεατές μου ξελιγώθηκαν στο γέλιο κι εγώ επίσης αφού κατάφερα κι έμεινα όρθια τουλάχιστον !!!!!!:))))
          -Αχ κυρία είσαι πολύ αστεία.....σαν κλόουν είπε ο Γιάννης και να πάλι τα γέλια....
-Ναι ,ναι,το 'χω αυτό του απάντησα  ξεκαρδισμένη κι εγώ...η χαλκομανία!!!!:))))
Και ίσως οφείλεται  στο τράνταγμα  πως τότε μου κατέβηκε η φαεινή ιδέα ....:)))
-Τι θα λέγατε να είναι και η πρόσκλησή μας αστεία,,έτσι για να γελάσουν λίγο και οι γονείς σας ;;
Κι αφού η πρότασή μου έγινε αποδεκτή με ενθουσιασμό ακολούθησαν  
                
Οι ιδέες των παιδιών!!! 








Μετά τον χωρισμό σε ομάδες, απλώθηκε ό,τι υλικό διέθετε η αποθήκη της τάξης σ'ένα τραπέζι αλλά και στο χαλί...(το κακό χαλί χαχαχαχα).Κάθε παιδί από την ομάδα του παγωτού που εργάστηκε πρώτη(και θέλω να σημειώσω πως φυσικά μια τέτοια διαδικασία δεν τελειώνει αυθημερόν για όλους)  συγκέντρωσε οτιδήποτε πίστευε πως θα ταιριάζει για την κατασκευή της πρόσκλησής του....


και τα τοποθέτησε  δοκιμαστικά πάνω σε ένα Α4 λευκό χαρτί κάνοντας όποιες αλλαγές ήθελε.




















Έπειτα  κόλλησαν με ατλακόλ ό,τι έχουν επιλέξει σε έγχρωμο χαρτόνι, κάνοντας ακόμα  όποιες αλλαγές θέλησαν    












 Το χαρτόνι αυτό ενώθηκε με συρραπτικό στο πίσω χαρτόνι ενός μπλοκ ζωγραφικής για να μπορεί να βγει και να στολίσει κάποια γωνιά του δωματίου των παιδιών και το μπλοκ να χρησιμοποιηθεί από αυτά στις διακοπές. Στην τελευταία σελίδα αντέγραψαν και το κείμενο της πρόσκλησης και ιδού τα αποτελέσματα...  























                                                                                                                                                                                                                                                                    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....

Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Η συμμετοχή μας στον 4ο μαθητικό διαγωνισμό συγγραφής παραμυθιού της Διεύθυνσης Π.Ε.Δυτ.Θεσσαλονίκης με θέμα ''Η χαμένη πολιτεία!'' (σχ.έτος 2015-2016)

Ολοκληρώθηκε ο 4ος μαθητικός διαγωνισμός συγγραφής παραμυθιού με θέμα''Η χαμένη πολιτεία!'',που πραγματοποιήθηκε κατά το σχ.έτος 2015-2016 από τη Διεύθυνση Π.Ε.Δυτικής Θεσσαλονίκης,δια της Υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων,κας Βιργινίας Αρβανιτίδου σε συνεργασία με το 2οΔ.Σ.Πεύκων,δια της εκπαιδευτικού -συγγραφέως κας Κυριακής Μιζαμίδου,στο πλαίσιο των δράσεων του Τοπικού Θεματικού Δικτύου''Παραμυθία''. 
Τα παιδιά του κλασικού τμήματος του νηπιαγωγείου μας ,έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό αυτό στο πλαίσιο του 2ου πολιτιστικού προγράμματος μας ''Συγγραφή παραμυθιακής ιστορίας με θέμα ''Η χαμένη πολιτεία...'' με το παραμύθι ''Η χαμένη πολιτεία των αηδονιών'' και θα τους απονεμηθεί έπαινος από τη Διεύθυνση Π.Ε.Δυτ.Θεσσαλονίκης για την προσπάθειά τους αυτή ,που ομολογώ πως ήταν ιδιαιτέρως φιλότιμη και απολαυστική!!!!
Σας το παρουσιάζουμε λοιπόν :))))



Ασφαλώς πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στα νήπια και τις νηπιαγωγούς τους, των 3ου Νηπ/γείου Ελευθερίου-Κορδελιού και 1ου Νηπ/γείου Παλαιοκάστρου που ισοβάθμησαν στην πρώτη θέση με τα παραμύθια τους ''Η μαγεμένη αυλή και η χαμένη πολιτεία''και ''Η ασπίδα που βοηθούσε και δεν πολεμούσε''αντίστοιχα καθώς και σε όλους τους μαθητές νηπιαγωγείων και Δημοτικών σχολείων που συμμετείχαν στο διαγωνισμό αλλά και στους διοργανωτές που μας έδωσαν την ευκαιρία να ζήσουμε μαγικές στιγμές!!!!!Πάντα τέτοια!!!:)))   

Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Άλλη μία πρόσκληση καλοκαιρινής γιορτής περασμένου έτους

Ψάξε,ψάξε στα σεντούκια ....:)))





     ΥΛΙΚΑ:Γαλάζιες κηρομπογιές για το φόντο
                Χρυσοχάρτονο και αυτοκόλλητα για ήλιο
                Έγχρωμα χαρτιά και χαρτιά περιτυλίγματος για βαρκούλες και θαλάσσιους                             οργανισμούς
                Σύρμα πίπας,ματάκια   
                Άμμος και κοχύλια   
                Κόλλες stick και ατλακόλ
                Διορθωτικό υγρό     
           
      Τα παιδιά χρωματίζουν το φόντο με κηρομπογιές,
     
     κολλούν τη θάλασσα(διάφανη ζελατίνα χρωματισμένη με γαλάζια τέμπερα από τη ματ            πλευρά η οποία και κολλήθηκε στο χαρτόνι) με όποιο τρόπο επιθυμούσε το καθένα.





     Σχεδιάζουν με πατρόν σε ό.τι χαρτί επιλέξουν καραβάκια και ψαράκια ή

     κόβουν ό,τι θελήσουν από το χαρτί περιτυλίγματος με θαλασσινό θέμα 



    και τα κολλούν όπου θέλουν.





     Με διορθωτικό υγρό σχεδιάζουν γλάρους και λευκά πανιά στις βαρκούλες.



       και στη συνέχεια ''αλατοπιπερώνουν'' με άμμο για να φτιάξουν την αμμουδιά,

     στην οποία κολλούν ''θησαυρούς'' από την παραλία  που είχε φέρει  στην τάξη ένα                από τα παιδιά :)))

     Τέλος στο εσωτερικό της, κολλούν το κείμενο της πρόσκλησης και....


  
         


  Άντε και φύγαμε σ'άγνωστα μέρη,κανείς μας δεν ξέρει που πάμε παιδιά ... :))))

Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Πρόσκληση καλοκαιρινής γιορτής σε διακοσμητικό μπουκάλι-ανακύκλωση

Οι αναμνήσεις ξαναγυρίζουνε... :))))



ΥΛΙΚΑ:
Άδεια γυάλινα μπουκάλια από το σπίτι
Ακρυλικά χρώματα και χρωματισμένο ρύζι με τέμπερες
Πλαστελίνη σε διάφορα χρώματα ,πλαστικά κουπ-κατ
Πούλιες
Κορδόνι πλαστικό σε διάφορα χρώματα
Φωτογραφία παιδιού
Ατλακόλ
Τα υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί απο τα παιδιά κατά βούληση 
 









Η δημιουργία της πρόσκλησης αυτής, ήταν δραστηριότητα  στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος περασμένου έτους με θέμα την ανακύκλωση υλικών