Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Σελιδοδείκτες με φωτογραφίες και γλωσσοπίεστρα



Κάθε παιδί φωτογράφισε τον φίλο του σε μια αστεία στάση

και οι επεξεργασμένες φωτογραφίες -με το πρόγραμμα PhotoScape- χρωματίστηκαν ΄με μαρκαδόρους(όταν δεν υπάρχει έγχρωμος εκτυπωτής στο σχολείο....).Αφού πλαστικοποιήθηκαν ,κόπηκαν στο περίγραμμα του σώματος...σχεδόν, και κολλήθηκαν με σιλικόνη σε χρωματισμένα από τα παιδιά γλωσσοπίεστρα.

Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Φωτογραφίζουμε ναι,και εν ώρα διαλείμματος!!!!

  Δε θα πω βεβαίως πως πρόκειται για  μια προγραμματισμένη δράση,επειδή κάθε άλλο παρά τέτοια ήταν...Μια αναπάντεχη κι απρόσμενη σε διάρκεια επίσκεψη μιας πεταλούδας στην ώρα του διαλείμματος ήταν-η πρώτη που εντοπίσαμε για φέτος στην αυλή του σχολείου-που τράβηξε τα βλέμματα όλων μας,τους φωτογραφικούς φακούς επίσης :)))και πλούτισε τη συλλογή όμορφων στιγμών  μας με αλησμόνητο τρόπο!!!!  


Κάποιες από τις φωτογραφίες των παιδιών ,για τις οποίες γιατί να το κρύψω άλλωστε....αισθάνομαι πολύ περήφανη!!!!!!:)))) 

www.youtube.com/watch?v=MqPdWsf4Bvk

Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Καλώς ήρθες άνοιξη!!!!


Στο πλαίσιο του πολιτιστικού μας προγράμματος''Μικροί φωτογράφοι εν δράσει''είδαμε ,παρατηρήσαμε,σχολιάσαμε τον τρόπο λήψης και κυρίως γελάσαμε με αυτές,διάφορες αστείες φωτογραφίες από το διαδίκτυο. 



Η φωτογραφία που κέρδισε τις εντυπώσεις ήταν η παρακάτω!!!! 

Στη συνέχεια τα παιδιά είπαν ποιο ζωάκι ή έντομο που θυμίζει άνοιξη θα διάλεγαν αυτά να γίνουν αν ήταν στη θέση του κυρίου της φωτογραφίας κι αφού ο καθένας διάλεξε τον φίλο-φωτογράφο του,φωτογραφήθηκαν στην στάση που έπρεπε,μπροστά ή πάνω σε χαρτί του μέτρου για να μπορέσουν μετά να ζωγραφίσουν τα καβούκια ή τα φτερά τους στις εκτυπωμένες,επεξεργασμένες,ασπρόμαυρες φωτογραφίες τους.     
 Με τέμπερες,δαχτυλάκια και παλάμες έφτιαξαν τα χόρτα και τα λουλούδια και με σφουγγάρι τον ουρανό.


     Αφού στέγνωσε κόλλησαν πάνω τον εαυτό τους ως πεταλούδα,μέλισσα,πασχαλίτσα,χελώνα,σαλιγκάρι,ό,τι είχαν επιλέξει δηλαδή αρχικά,κι έγραψαν τα ονόματά τους στον ήλιο. 

Έτοιμο το ανοιξιάτικο ταμπλό!!!


Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Ένας πίνακας με pop art διάθεση.


    Αρχικά παρακολουθήσαμε στον υπολογιστή διάφορα έργα pop art,εντοπίσαμε τα βασικά χαρακτηριστικά της επανάληψης του θέματος στο ίδιο κάδρο,των χρωματικών αντιθέσεων και της δημιουργικής υπερβολής, 




κι αφού έγινε αναφορά στον πρωτοπόρο του κινήματος Α.Warhol,τα παιδιά χρωμάτισαν με   νερομπογιές,κατ'αυτόν τον τρόπο,τα δικά τους πορτρέτα.  
  



     Με τα έργα αυτά και με τη μέθοδο κολάζ δημιούργησαν έναν πίνακα à la Warhol.


Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Ιστοριογραμμές και αντιστοιχίσεις με φωτογραφίες και λεζάντες

Η ιστορία της Ζωής-Παράσταση καραγκιόζη στην τάξη



Με κάποιες από τις φωτογραφίες που έφερε η Ζωή στην τάξη,φτιάξαμε την ιστορία της έως τώρα τοποθετώντας τες με τη σωστή χρονολογική σειρά, τις αριθμήσαμε και τα παιδιά βρήκαν μια λεζάντα για την καθεμιά.Στη συνέχεια αντιστοίχισαν ασπρόμαυρες φωτογραφίες με τις έγχρωμες.

Μετά την παράσταση Καραγκιόζη που δόθηκε στην τάξη,φτιάξαμε την ιστοριογραμμή της επίσκεψης.Τα παιδιά τοποθέτησαν με χρονολογική σειρά φωτογραφίες από την επίσκεψη αυτή,τις αριθμήσαμε,βρήκαν κι έγραψα λεζάντα για την καθεμιά με μοβ μαρκαδόρο και τέλος αντιστοίχισαν όμοιες φωτογραφίες  με τις πρώτες και ασπρόμαυρες λεζάντες με τις έγχρωμες. 



-

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Κάδρα και καδράκια.Μικροί φωτογράφοι εν δράσει


Αφού παρατηρήσαμε στον υπολογιστή κάποιες φωτογραφίες οι οποίες είναι έγχρωμες όπως είπε ένα νήπιο,ασπρόμαυρες όπως είπε ένα άλλο,και τα δύο όπως είπε ένα τρίτο.πάντως οπωσδήποτε ''μαγικές''όπως είπε η Χριστίνα και συμφώνησαν όλοι,προσπαθήσαμε κι εμείς να κάνουμε τα δικά μας μαγικά!!!!! 




Τα παιδιά έκοψαν πάνω στο περίγραμμα τους,ασπρόμαυρες εκτυπώσεις διαφόρων  φωτογραφιών ,και τις κόλλησαν πάνω σε λευκό Α4 που είχε σχεδιασμένο πάνω του ένα ορθογώνιο κάδρο.Χρωμάτισαν ένα ή περισσότερα αντικείμενα,ή πρόσωπα ή ζώα κλπ που υπήρχαν σε κάθε φωτογραφία,οπωσδήποτε όμως όχι όλη τη φωτογραφία.  
Αφού την συνέχισαν με οδηγό την φαντασία τους έως την ολοκλήρωση του κάδρου,έκοψαν πάνω στην περίμετρό του με ειδικό ψαλίδι που δημιουργεί σχέδια και το κόλλησαν πάνω σε χαρτί Α4 χρώματος που επέλεξε το καθένα.Στο τέλος έδωσαν έναν τίτλο-λεζάντα στο έργο τους.   



   Έτοιμα τα καδράκια μας!!!!