Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Αφιερωμένο με αγάπη στις μητέρες προνηπίων (7ο ΜΕΡΟΣ-ΤΕΛΟΣ)



Όμως θα ήθελα να ομολογήσω ,ότι τέτοια ησυχία στην τάξη ,τέτοια προσήλωση στην ''εργασία'' και τέτοια γλυκά βλέμματα δεν υπάρχουν ποτέ άλλοτε, παρά την ημέρα που τα παιδιά ετοιμάζουν  για τη μέρα της γιορτής της μητέρας ,την κάρτα και το δώρο για τις μανούλες τους,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Γιατί άραγε ,ο καθένας μας μπορεί να καταλάβει........






                                    Κρίμα που δεν μπορώ να αφήσω τα μάτια τους να μιλήσουν..........

Τέλος θα ήθελα να παραθέσω ένα ποιηματάκι ,που μου έδωσε μια γιαγιά ενός παιδιού εδώ και κάποια χρόνια-να είναι γερή και δυνατή και την ευχαριστώ πάααααρα πολύ .Το έβγαλε μου είχε πει από το ημερολόγιό της και μου το έφερε ,μήπως κάπου μου χρειαστεί....Τότε το χρησιμοποίησα στην κάρτα για τη γιορτή της μητέρας...Αλλά που να ήξερε ότι κατά καιρούς το φέρνω στο μυαλό μου και ειδικά τον τελευταίο καιρό πιο συχνά ,ως μητέρα κι εγώ, εφήβου που ετοιμάζεται με το καλό να ανοίξει τα φτερά του!!!!!!!!!!!!!! (βλέπετε αποχωρισμούς θα ζήσουμε πολλούς...)
                               Ποίημα
                               Με λες ''αστέρι''σου και ''φως'',''χαρά''σου και ΄΄πουλάκι''σου.....
                               Σου έμοιασα,μανούλα μου,αφού είμαι το φτεράκι σου!
                               Ξέρω,δεν είναι εύκολο,μα θα 'ναι για χαρά μου,
                               να με αφήνεις που και που,ν'ανοίγω τα φτερά μου!
                               Θα σ'αγαπώ.............


Υ.Γ.Δείξτε εμπιστοσύνη στο παιδί σας και στη νηπιαγωγό του και ποτέ μην ξεχνάτε πως δεν μπορούμε να κρυφτούμε από τα παιδιά.....Τα παιδιά ''διαβάζουν''πολύ καλά ,την ανασφάλεια ,το άγχος και την αγωνία της μητέρας τους ακόμη και στα μάτια και στις κινήσεις της και αντιδρούν ανάλογα...
ΕΥΧΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ  ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: