Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

ΒΡΑΒΕΙΟ BLOGUERO ::Με το βλέμμα στο νηπιαγωγείο και όχι μόνο


Με μεγάλη χαρά παρέλαβα από τη συνάδελφο Γεωργία Β.και το ιστολόγιό της  
                           https://kalimerasaspaidia.blogspot.com              
ένα βραβείο φιλίας,ανταλλαγής εμπειριών,εργασίας και δημιουργικότητας.





Γεωργία σ'ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου για την τιμή και σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι γερή,χαρούμενη,πάντα να δημιουργείς και να προσφέρεις σε μικρούς και μεγάλους!!!:)))💐              
Οι κανόνες για την αναγνώριση του βραβείου είναι απλοί:
  • ✔  Ευχαριστείτε αυτόν που σας πρότεινε
  • 🎯 Προσδιορίζετε 10 ιστολόγια που το προσφέρετε
  • 🏆 Επικοινωνήστε με τους διαχειριστές των ιστολογίων ώστε να γνωρίζουν ότι τους δώσατε      βραβείο

Με τη σειρά μου μοιράζομαι αυτό το βραβείο με τους διαχειριστές των παρακάτω ιστολογίων:

🎯  matoulaevangelakos.blogspot.com
🎯  pythagoreionip.blogspot.com/
🎯  escueladeblanca.blogspot.com/
🎯  charoymenos-kipos.webnode.gr
🎯  ebdomonipi.blogspot.com
🎯  21nipiagogeio.blogspot.com
🎯  nipiagogeioudraseis.blogspot.com
🎯  vrefonipiagwgos.blogspot.com/
🎯  karapachristina.blogspot.com
🎯   evaragou.blogspot.com
        
                                                        ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!:))))

16 σχόλια:

Νίκη Κοκκινοπλίτη είπε...

Μαρία ευχαριστώ πολυυυυυυυυύ για την τιμή!!!
Καλή συνέχεια στα δημιουργικά ταξίδια όλων!!!

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Σου αξίζουν αυτό και πολλά άλλα Νίκη μου,είναι υπέροχη η δουλειά σου!!!Καλή συνέχεια σε όλους κορίτσι μου,ναι,δυνατά!!!:)))

GeorgiaVou είπε...

Σου εύχομαι χαρές , υγεία και δημιουργικότητα!!

Μαρία Χατζηπαναγιώτου είπε...

;) ;) ;) ;) ;)

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου,αντεύχομαι ολόψυχα κορίτσι μου!!!

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Ευχαριστούμε για όλα!!!!:)))

Blanca Lafarga είπε...

Gracias por el premio es un honor compartir con tus compañeros.
Voy a pasar a conocer a los premiados.
Un beso.

Blanca Lafarga είπε...

La traducción nos la hacen fatal.
Gracias, un beso.

Blanca Lafarga είπε...

GRACIAS es todo un honor.

Βιβή Αραβανή είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!!!

Δανάη είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου :)

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Buen Noviebre Blanca,un beso !!!:)))

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Είναι υπέροχη η δουλειά σου,το αξίζεις Βιβή μου!!!:)))

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Κάνεις θαυμάσια δουλειά Δανάη μου,το αξίζεις!!!:)))

Nina είπε...

Μαρία μου χίλια ευχαριστώ!!!Μου αρέσει πολύ η δουλειά σου,οι ιδέες σου και χαίρομαι για την διαδικτυακή μας γνωριμία.Καλή δημιουργική συνέχεια!!!

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Ωωωω!!!Τι να γράψω τώρα εγώ που θαυμάζω τόσο τον τρόπο δουλειά σου Νίνα μου και την υπέροχη προσέγγιση που κάνεις κάθε φορά στην τέχνη.Είναι τυχερά τα παιδάκια σου και ο καθένας που τον απολαμβάνει.Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τα καλά σου λόγια,είναι ειλικρινά τιμή για μένα!!!Πάντα γερή να 'σαι,τόσο ευφάνταστα δημιουργική και δοτική προς όλους μας:))))