Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

ΒΡΑΒΕΙΟ BLOGUERO No 2


Με μεγάλη χαρά παρέλαβα από τη συνάδελφο Ροζάνα Παπακρασά και το ιστολόγιό της  
                                  charoymenos-kipos.webnode.gr               
ένα ακόμη βραβείο φιλίας,ανταλλαγής εμπειριών,εργασίας και δημιουργικότητας.





Ροζάνα σ'ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου για την τιμή και σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι γερή,χαρούμενη,πάντα να δημιουργείς και να προσφέρεις σε μικρούς και μεγάλους!!!:)))💐              
Οι κανόνες για την αναγνώριση του βραβείου είναι απλοί:
  • ✔  Ευχαριστείτε αυτόν που σας πρότεινε
  • 🎯 Προσδιορίζετε 10 ιστολόγια που το προσφέρετε
  • 🏆 Επικοινωνήστε με τους διαχειριστές των ιστολογίων ώστε να γνωρίζουν ότι τους δώσατε      βραβείο

Με τη σειρά μου μοιράζομαι αυτό το βραβείο με τους διαχειριστές των παρακάτω ιστολογίων:

8 σχόλια:

anna είπε...

Μαρία καλημέρα και ευχαριστώ:

http://ababoura.blogspot.gr/2017/10/blog-post_24.html

Ματάνη Θωμαή είπε...

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο! Να εισαι καλά, Μαρία και καλή συνέχεια στο έργο σου!

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Καλημέρα κι από μένα 'Αννα.Καλή συνέχεια σ'αυτό που προσφέρεις,ευχαριστούμε!!!!

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Σ'ευχαριστώ Θωμαή,καλή και δημιουργική συνέχεια σου εύχομαι κορίτσι μου!!!

Unknown είπε...

Εγώ ευχαριστώ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια!!!Καλή συνέχεια και δύναμη σε όλους μας!!!

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

:)))

Anna Markaki είπε...

Ευχαριστω πολυ!!! ❤❤❤

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Χαρά μου Άννα :)))Καλή δημιουργική συνέχεια στο έργο σου!!!!