Συνεχίζοντας δραστηριότητες στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματός μας και την ενασχόλησή μας με τον Θεόφιλο, τα παιδιά αρχικά περιέγραψαν τι βλέπουν στο αντίγραφο του πίνακα Ηλιοβασίλεμα και...
...εντοπίσαμε στο χάρτη που βρίσκεται το χωριό μας και που το νησί της Μυτιλήνης.
...στη συνέχεια τα σχετικά με τη ζωή του στοιχεία που περιέχονται στο βιβλίο ΄΄Μαγικές διαδρομές στην Τέχνη Οδυσσέας Ελύτης ''της Κατερίνας Τζαβάρα εκδ.διάπλους,ώστε να κατανοήσουν την σχέση του ποιητή με το νησί της Μυτιλήνης και γιατί θεωρείται Μυτιληνιός.
Έπειτα ανά ομάδες των δύο ατόμων(μεγάλα νήπια) ζωγράφισαν σε Α3 τις εικόνες που ξεχώρισαν στο απόσπασμα, αφού τους δόθηκε μόνο η ερμηνεία της έκφρασης ''τα ζωντανά σουνίσανε''ως εξής: ''τα ζώα θέλουν να πηγαίνουν ένα αρσενικό κι ένα θηλυκό μαζί κοντά κοντά''και φυσικά δέχθηκα και την ερώτηση που περίμενα ''γιατί αγαπιούνται;'' Πως να κρυφτείς απ'τα παιδιά ,έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα....''
Oι ζωγραφιές αυτές θα γίνουν βιβλίο(λιγάκι μεγάλο βεβαίως χαχαχα) για τη δανειστική βιβλιοθήκη ,όταν όμως φτιάξουμε και το εξώφυλλο με την τεχνική του κολλάζ....να νιώσουμε λίγο σαν τον Ελύτη κι εμείς ....εκεί που μπορούμε...
Και ξαναγυρνώντας στο Ηλιοβασίλεμα ασχοληθήκαμε΄(όλα τα παιδιά) με την εναλλαγή της μέρας και της νύχτας και τη χρονική ακολουθία πρωί-μεσημέρι-απόγευμα-βράδυ...
και κατασκευάσαμε τη μάσκα Ηλιοφέγγαρο(μην ξεχνιόμαστε εντελώς...έχουμε κι Απόκριες...χαχαχα)το πατρόν της οποίας δίνεται στο τέλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου