Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

Ομαδική εργασία για το αγαπημένο μας πατινάζ


Αφού μας εγκατέλειψαν επιτέλους οι χειμωνιάτικοι,φουριόζοι,παγωμένοι κι επίμονοι  επισκέπτες μας(Τηλέμαχος,Σοφία κλπ),επιστρέψαμε στο σχολείο μας και ήρθε η ώρα να συζητήσουμε για τις αναμνήσεις των χριστουγεννιάτικων...και λίγο ακόμη,διακοπών μας:)))
''Πήγα στη γιαγιά μου,είπα τα κάλαντα,έφαγα μελομακάρονα κι έπαιξα με το χιόνι!''Γ.
''Ζωγράφιζα κι έκανα πατινάζ!''Εβ.
''Έφαγα πολλούς κουραμπιέδες,έκανα χιονάνθρωπο κι έκανα πατινάζ!''Αλ.
''Κέρδισα το φλουρί κι έκανα...πατινάζ!Δ.
''Ήρθε η θεία μου από την Κρήτη,φάγαμε γαλοπούλα,πήγαμε στον ξάδελφό μου.... κι έκανα πατινάζ!''Εμ.
''Πήγα στην Χαλκιδική κι έκανα...Λ.
Μη μου πεις,μη μου πεις.Σίγουρα έκανες πατινάζ!!!!😁
''Ν Α Ι ΙΙΙΙ!!!!!''Λ. 😁 😁 
Αχ,μωρέλια μου γλυκά εσείς!!!!Καλή χρονιά να έχουμε!!!!😁   









Δεν υπάρχουν σχόλια: