Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Ένας μελλοντικός νηπιαγωγός;;;;;;;;;


Πριν περίπου δυο εβδομάδες λίγο πριν σχολάσουμε ,δεχτήκαμε την επίσκεψη στην τάξη ενός πολυαγαπημένου μου προσώπου του Μ.Ήρθε να πάρει μαζί με τον μπαμπά του ,την ανιψιά του ,τη Ν. Ο Μ λοιπόν....Ο Μ.που όταν πρωτοήρθε στο σχολείο έμοιαζε σαν ...ατίθασο πουλάρι......Μου έμαθε πολλά τον πρώτο καιρό:καράτε,ελεύθερη πάλη ...και φώναζε συνεχώς: Θέλω να φύγω!Θέλω να φύγω!Μα πάντα ο γλυκός μου σταματούσε όταν του έλεγα :Φτάνει τώρα Μ.δεν μπορώ άλλο....Πόσες φορές δεν κάτσαμε κάτω στο χαλί αποκαμωμένοι και οι δυο ........ Και πόσες φορές αργότερα , μου έλεγε :σκύψε να σου πω κυρία ,πότε θα βγούμε έξω;θέλω να τρέξω...Αλλά και πόσες ακόμη δεν χορέψαμε όλοι μαζί τα τσιφτετέλια μας ,τον αγαπημένο του χορό !!!!!!!Ο Μ.λοιπόν που τώρα είναι λίγο πριν την εφηβεία,με τα χέρια στις τσέπες ήρθε και μου είπε :;Ήρθα... έτσι κυρία ,για να σας δω λιγάκι....και κοιτούσε ντροπαλά κάπου πίσω μου ...Κι αφού αγκαλιαστήκαμε και φιληθήκαμε  ,έκανε αυτό που κάνει κάθε φορά όταν έρχεται .Διάβασε στα παιδιά ένα βιβλίο και όπως κάθε φορά τα ..''μάγεψε'' !!!!!!!!!!Κανένα τους δεν ενδιαφέρθηκε για τους γονείς που περίμεναν και κοιτούσαν από το παράθυρο,μόνο άλλαζαν θέσεις και στάσεις για να βλέπουν καλύτερα!!!!



Να έρχεσαι Μ.μου να μας βλέπεις όποτε θέλεις αγόρι μου!!!Κι αν κάποτε χρειαστεί να σκύψεις για να σου πω κάτι,είμαι σίγουρη πως θα το κάνεις!!!!!!!!!Σε φιλώ!!!!!!!!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: