Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Τα χριστουγεννιάτικα βαζάκια ....της Αρτεμισίας!!!!!

 Η ιδέα αυτή είναι πρόταση της καλής μου φίλης Αρτεμισίας ........λίγο διαφοροποιημένη και προσαρμοσμένη περισσότερο στα ......δικά μου μέτρα!!!Αγαπημένη μου φίλη σου εύχομαι  Χρόνια πολλά και καλές γιορτές να έχεις, να είσαι πάντα γερή και δυνατή,χαρούμενη και δημιουργική και να χαίρεσαι ότι αγαπάς!!!!!!!!!Σ'ευχαριστώ πολύ από καρδιάς!!!!!!!!,  

 Εδώ και καιρό -απ'όταν ''έπεσε'' η ιδέα στο τραπεζι- ζήτησα από τους γονείς να μας προμηθεύουν από το σπίτι τους με τα  βαζάκια από μαρμελάδες,γλυκά κουταλιού,μαγιονέζα κ.λ.π.όταν αυτά τελείωναν.Και όπως πάντα ...συγκεντρώθηκε υπεραρκετό υλικό !!!!!!!!!!!!Τους ευχαριστώ πολύ για ακόμη μια φορά!!!!!!!!
Σήμερα λοιπόν ήρθε η ώρα της δημιουργίας.....Στην αρχή τα παιδιά  κόλλησαν αγαπημένα αυτοκόλλητα περιμετρικά του  βάζου  ....    

                                                 κι έπειτα έβαλαν μέσα σ'αυτό ψεύτικο χιόνι .

 Διάλεξαν το ξύλινο στολιδάκι δέντρου (εμπορίου)  που τους άρεσε και αφού το κόλλησα με σιλικόνη στην εσωτερική πλευρά του καπακιού,το βίδωσαν στο βαζάκι τους.

 Στο τέλος κολλήθηκε  πάλι με σιλικόνη ένα φιογκάκι από κορδέλα της αρεσκείας τους τα οποία έφτιαξε  η Κωνσταντίνα μου!!!!!!!!
Δεν έκανε υπέροχη δουλειά;;;;;;;;;!!!!!!!!!!Σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου,με σώζεις ώρες ώρες !!!!!!!!!




                                                                Δεν είναι ΤΕΛΕΙΑ;;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: