Αφόρμηση για την δραστηριότητα ήταν η παρακάτω φωτογραφία και οι απαντήσεις στην ερώτηση ....Τί είναι αυτό που απεικονίζει;;;;
-Χαλασμένος δρόμος ....
-Πάγος....
-Καρδιά.....
Ναι είναι και τα τρία!!!!!!!!!Ακολούθησε μια διερευνητική συζήτηση των γνώσεων των παιδιών για το τι είναι ο πάγος,γιατί παγώνει το νερό,τι σχήμα και τι χρώμα έχουν το νερό και ο πάγος,αν εμείς μπορούμε να φτιάξουμε πάγο και μάλιστα χρωματιστό-όλα ήξεραν τα παγάκια για τον frappe χαχαχα-,πως μπορούμε να χρωματίσουμε το νερό ....Κι όλα αυτά στη θεωρία....Πάμε όμως και στην πράξη!!!!!!!
Βάζουν τέμπερα σε άδεια κεσεδάκια γιαουρτιού -από αυτά που φέρνουν στο σχολείο για δεκατιανό κι αφού φάνε το γιαούρτι ,τα πλένουν και τα συλλέγουν με μεγάλο πάθος χαχαχα-έχει αποδειχθεί πως είναι ''θησαυρός''-,
προσθέτουν νερό,
ανακατεύουν προσεκτικά,
και τοποθετούν το χρωματισμένο νερό σε παγοθήκες σιλικόνης διαφόρων σχημάτων φρούτων...και φυσικά καρδιάς.
Τοποθετούν ανάλογου χρώματος καπάκια από άχρηστους μαρκαδόρους σε κάθε χρώμα-δεν πετάμε τίποτα λέμε!!!!- ....όταν αργότερα άρχισαν να λιώνουν τα παγάκια κατάλαβαν το γιατί....
και ήρθε η ώρα για την κατάψυξη.
Πολύ ωραία έγιναν !!!!!Και τώρα τι να τα κάνουμε;;;;;;;-Όχι,όχι δεν τρώγονται ,δεν είναι γρανίτες παγωτά!!!!!!
Μαντέψτε την απάντηση στην ερώτησή μου -Θέλετε να ζωγραφίσετε με αυτά;;;;;;;
Πάμε λοιπόν!!!!!!!
Μετά από λίγη ώρα βεβαίως άρχισε το μοιραίο.......
-Πάγωσαν τα δάχτυλά μου κυρία......
-Τα καπάκια λοιπόν παιδιά........
Και να οι πανέμορφες παγωμένες ζωγραφιές!!!!!!!!!!!
Πήξη-τήξη,σχήμα-χρώμα νερού,εξάτμιση,διαλυτότητα,απορροφητικότητα,ταύτιση χρωμάτων,συνεργασία κ.α.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου