''Ο μικρός έριξε την πετονιά,ξάπλωσε αναπαυτικά στη βάρκα και χάζευε τα σύννεφα,καθώς άλλαζαν χρώμα.Ξαφνικά αισθάνθηκε ένα δυνατό τράβηγμα.Πετάχτηκε και άρχισε να μαζεύει την πετονιά.Όσο αυτός μάζευε,τόσο η πετονιά βαρύτερη γινόταν.''Ποπο,μονολόγησε,τι ψαρούκλα έπιασα!''
Αφού διάβασα την ιστορία στα παιδιά και την αναδιηγηθήκαμε με την βοήθεια των εικόνων του βιβλίου,συμβολίσαμε κάθε μία εποχή με μία ανάλογη καρτέλα-ήλιος για το καλοκαίρι,ομπρέλα για το φθινόπωρο,χριστουγεννιάτικο δέντρο για τον χειμώνα και λουλούδι για την άνοιξη και στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι αντιστοίχισης διαφόρων άλλων καρτελών με τις καρτέλες -σύμβολα κάθε εποχής.
Το ίδιο έκαναν και με τη βοήθεια του αντιγράφου του πίνακα Οι 4 εποχές του Τσαρούχη αφού εντόπισαν την κάθε εποχή ανάλογα με τα ρούχα και τα χρώματά τους που φορούν οι ανθρώπινες μορφές τους και τα φρούτα που υπάρχουν μπροστά σε κάθε μία. Την επόμενη μέρα ασχοληθήκαμε με τον πίνακα του Ο.Φωκά 'Το παγωμένο ρυάκι και αναφερθήκαμε στο που αλλού υπάρχει νερό εκτός από αυτό που πίνουμε και τη θάλασσα(λίμνες ,ποτάμια ,ρυάκια,βροχή ,χιόνι,πάγος,ανθοδοχεία,ποτιστήρι,λακούβες χαχαχα)
Κι αφού τα παιδιά κατάλαβαν πως είναι ένα χειμερινό τοπίο από τα χρώματα τα οποία χρησιμοποίησε ο ζωγράφος,τους ζήτησα να φανταστούν πως θα ήταν αυτό το τοπίο στην εποχή που τους αρέσει πιο πολύ .....και φυσικά να το ζωγραφίσουν!!!!!!!!!
Αύριο θα κάνουμε λίγα μαθηματικά, σε πόσους αρέσει η κάθε εποχή -το φθινόπωρο το καυμένο...δεν υπάρχει....γιατί άραγε;;;;-και προφορική επικοινωνία γιατί αρέσει στον καθένα η εποχή που ζωγράφισε ...και ότι άλλο προκύψει....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου