Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Υλικό για την 25η Μαρτίου 1821




Πον,πον και λοιπόν παιδάκια μου καλά,καλά παιδάκια μου..μικρά και μεγάλα :) Καλημέρα όοολη μέρα!!! Εδώ και κάποιον καιρό  δεν έχω ξεστομίσει αυτή την φράση από τα χείλη μου και μου έλειψε το χαμόγελο που ζωγραφίζεται στα δικά σας όταν την ακούτε στην τάξη .Ελπίζω κι εύχομαι όμως να είστε όλοι καλά όπως είμαι κι εγώ.Θα έρθουν καλύτερες μέρες και είναι σίγουρο πως θα ξανανταμώσουμε τότε, αλλά μέχρι να γίνει αυτό, ας προσπαθήσουμε να έρθουμε λιγάκι πιο κοντά.Έστω και με αυτόν τον τρόπο.
Eίχα ετοιμάσει  δύο παζλς στο πλαίσιο δραστηριοτήτων για την 25η Μαρτίου με διαφορετικό βαθμό δυσκολίας για μεγάλα και μικρά νήπια.Κάποιο τεχνικό πρόβλημα του υπολογιστή όμως δε μου επέτρεψε να τα μοιραστώ μαζί σας στον κατάλληλο χρόνο.Ακόμη και τώρα όμως πιστεύω πως κάτι καλό μπορούν να σας προσφέρουν..Αφού εκτυπωθούν λοιπόν, -γονείς, τα έχουμε ξαναπεί αυτά, ''Πάντα κοντά!!!''(αποθηκεύουμε την εικόνα στην επιφάνεια εργασίας κι έπειτα την εκτυπώνουμε κανονικά)-, χρωματίζονται και κόβονται με ψαλίδι (προσοχή στα χεράκια!!!!) πάνω στις διακεκομμένες γραμμές.Ακολουθεί η ανασύνθεση της εικόνας.
Επειδή όμως σίγουρα δεν υπάρχει  εκτυπωτής σε κάθε σπίτι,προσπαθείστε να ζωγραφίσετε την εικόνα σε ένα απλό φύλλο χαρτιού,έπειτα χρωματίστε το κλπ.Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρετε περίφημα!!!Καλή επιτυχία!!! 






Φύλλο χρωματισμού για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου


Εκτυπώνεται όπως περιγράφτηκε πιο πάνω  

Ακολουθούν κάποια διαδικτυακά παιχνίδια σχετικά με την 25η Μαρτίου 1821  στους παρακάτω συνδέσμους

https://learningapps.org/view4726828 
ΕΔΩ
ΕΔΩ
ΕΔΩ
ΕΔΩ

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!

Μένουμε σπίτι 2

Δεν υπάρχουν σχόλια: