Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Καλημέρα! Και αφού μένουμε σπίτι...



Καλημέρα σας παιδάκια μου καλά,καλά παιδάκια μου και καλή εβδομάδα!!!!
Σήμερα σας έχω υπέροχα νέα.Τούτη την εβδομάδα εγώ θα έρχομαι στο νηπιαγωγείο, διότι μέχρι να συναντηθούμε πάλι όλοι μας εδώ ,θα πρέπει να το προσέχουμε.Έχω και κάποιες δουλίτσες στο γραφείο που πρέπει να γίνουν.
Μπαίνοντας λοιπόν στην τάξη μας, τη βρήκα όπως ακριβώς την αφήσαμε.Βουβή.



Και πάνω που άρχισα να μελαγχολώ λιγάκι μες τη μοναξιά μου,με ταρακούνησε ποιός λέτε;Ο φίλος μας ο Πορτοκαλένιος, λέγοντάς μου:-Άσε τις μελαγχολίες κυρία Μαρία κι έλα φωτογράφισέ με για να στείλω ένα μήνυμα στα γλυκούλια μου παιδάκια που επιθύμησα τόσο πολύ.Πες το κι έγινε Πορτοκαλένιε μας!!!



 Και ορίστε το μήνυμά του παιδιά

Σας αγαπάει πολύ είναι ολοφάνερο!!!Τι λέτε να του κάνουμε και μεις μια έκπληξη;Να ζωφραφίσετε ας πούμε μια ζωγραφιά, από αυτές τις όμορφες που ξέρετε να κάνετε,να μου τις στείλετε όσοι μπορείτε με τη βοήθεια των γονέων σας -ξέρουν αυτοί που- και να του τις δώσω όταν τις λάβω.Αυτοί που δε μπορούν να μου τις στείλουν, θα του τις δώσουν οι ίδιοι όταν επιστρέψετε κι εσείς στο σχολείο.Νομίζω πως θα ξετρελαθεί ο Πορτοκαλένιος!!!
Φιλάκια πολλά...εξ αποστάσεως που λέει και ο φίλος μας και θα περιμένω τις ζωγραφιές σας όταν τις τελειώσετε.Έχουμε μυστική αποστολή,μην το ξεχάσετε :)  

Μένουμε σπίτι 4

Δεν υπάρχουν σχόλια: