Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021

Παιδικές... και όχι μόνο, καλοκαιρινές επιθυμίες!!!

Το καλοκαίρι είν' εδώ

κι εγώ πολύ επιθυμώ 

να.......


                          


...ανεβαίνω πάνω σ' ένα φουσκωτό και να χοροπηδάω!!!! Ειρήνη


...τρώω παγωτά!!! Άρτεμις


...φάω καλαμπόκι που θα φέρει το καλοκαίρι με το αμάξι του!!!! Σταύρος


...να τρώω παγωτά με τον μπαμπά μου και τη μαμά μου!!! Γιώργος


...πάω στην παραλία με την οικογένειά μου!!!! Νικολέτα Ντ.


...τρώω παγωτό και η Μικολέτα να είναι μαζί μμου στην παραλία!!! Αθανασία


... πάω στη θάλασσα με την φίλη μου Μαρία!!! Μόνικα


...κολυμπάω με τα ξαδέλφιά μου και την αδελφή μου!!! Φανή


...είμαι με την Άλκηστη και την Ηλιάνα, να τρώμε παγωτά και να κρατάμε μπαλόνια!!! Νικολέτα


...να πηγαίνω στην παραλία, να τρώω καρπούζι,πεπόνι και καλαμπόκι μαζί με τον μπαμπά και τη μαμά και να κολυμπάω!!! Κωνσταντίνος


               Κ Α Λ Ο   Κ Α Ι    Α Π Ο Λ Α Υ Σ Τ Ι Κ Ο   Κ Α Λ Ο Κ Α Ι Ρ Ι !!!!!!

     😍🍉🍦👧👙🍧🍒😎👒👓⛵🌞🍡👍👪👦🍨😀💕

Δεν υπάρχουν σχόλια: