Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Μένουμε σπίτι 13 Ταξίδι με μια βαλίτσα...στο μυαλό



Χριστός Ανέστη,χρόνια πολλά και καλά παιδάκια μου καλά,καλά παιδάκια μου!!!Και φυσικά..

Πάμε λοιπόν δυνατά!Σήμερα είναι...


Το Πάσχα πέρασε κι ελπίζω να περάσατε όμορφα με τους δικούς σας.Και να 'μαστε πάλι εδώ,να μένουμε στο σπίτι, ακόμη.Θα κάνουμε όμως όλοι μας υπομονή,εφόσον πρόκειται για την ΄΄υγεία πάνω απ'όλα ΄΄.Αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορούμε να πάμε όπου θέλουμε...με την φαντασία μας ασφαλώς!!!😀 
Θυμάστε όταν είχαμε φτιάξει τις βαλίτσες του Ακριθάκη 









και σας ρώτησα που θα θέλατε να ταξιδέψετε με αυτές,μου απαντήσατε άλλος πως θα ήθελε να πάει στη γιαγιά του στο χωριό,άλλος στο λούνα παρκ,άλλος στην Αυστραλία για να δει καγκουρώ...Ε,λοιπόν τώρα σας λέω εγώ,πως αν είχα μια βαλίτσα έτοιμη θα ήθελα να πάω στη λιμνοθάλασσα του Καλοχωρίου.Επειδή υπάρχουν και κάποια φλαμίνγκος εκεί,εκτός όλων των άλλων, που με περιμένουν εναγωνίως 😁


Εσείς που θα θέλατε να πάτε τώρα αν ήταν αυτό δυνατό ή που θα θέλατε να πάτε όταν με το καλό μπορέσετε;Θα θέλατε να ζωγραφίσετε τον τόπο μέσα στη βαλίτσα που ακολουθεί ή και σε απλό χαρτί,να το φωτογραφίσετε και να μου το στείλετε;Μεγάλα παιδάκια εσείς ξέρετε...ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ!!!




Θα περιμένω τις ζωγραφιές-φωτογραφίες σας με χαρά ....και περιέργεια ομολογώ 😄
Φιλάκια πολλά!!!! 😍



Ταξιδεύουμε με μια βαλίτσα και την φαντασία μας,επειδή...ΝΑΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!! 😍



Καλό ταξίδι Μαρία μου,να περάσεις φανταστικά!!!!!😍

Πολύ όμορφη η Έδεσσα κι εντυπωσιακοί οι καταρράκτες της,συμφωνώ κι επαυξάνω Γιώργο μου!!!!!!!!Κι ένα είναι σίγουρο...κι εγώ θέλω να ξαναπάω!!!!😀😍

Δεν υπάρχουν σχόλια: