Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Μένουμε σπίτι 8 Ποίημα ''Μια πεταλουδίτσα''





Καλημέρα παιδάκια μου καλά,καλά παιδάκια μου!!!!
Σήμερα είναι.....πάμε δυνατά όλοι μαζί





Θα σας κεράσω λοιπόν για το Σαββατοκύριακο που έρχεται, ένα ανοιξιάτικο ποιηματάκι μου που ελπίζω να σας αρέσει.Συζητήστε το με τους γονείς σας και ζωγραφίστε αν θέλετε ό,τι σας άρεσε από αυτό, στο φύλλο που ακολουθεί και που μπορείτε να εκτυπώσετε όσοι έχουν τη δυνατότητα.Όσοι δεν την έχουν, γνωρίζετε καλά πως μπορείτε να ζωγραφίσετε και σε ένα απλό φύλλο χαρτιού.

Μια πεταλουδίτσα
Βλέπω μια πεταλουδίτσα
πάνω εκεί στο λουλουδάκι,
με τ'ανάλαφρα φτερά της,
τόσο πλουμιστή η θωριά της.

Πόσο θέλω να τη βάλω
στο χεράκι το μικρό μου,
τις βουλίτσες της ν'αγγίξω,
λίγο εγώ να της μιλήσω.

Μα αυτή θαρρώ φοβάται.
Ξάφνου φεύγει βιαστικά,
βηματάκι όταν κάνω,
πεταρίζει και την χάνω.
         Μαρία Βαρταμτζίδου
 

Κι αν θέλετε άλλο ένα, μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ
Κάτι θα θυμίσει σίγουρα σε κάποιους από σας :)


Καλό Σαββατοκύριακο με υγεία και χαρά για όλους!!!!

Μένουμε σπίτι 8

ΕΡΓΑ ΠΑΙΔΙΩΝ













Δεν υπάρχουν σχόλια: