Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Μένουμε σπίτι 10.Πασχαλινά καλαθάκια,αβγοθήκες-Επιτραπέζιο παιχνίδι




Καλημέρα σας παιδάκια μου καλά,καλά παιδάκια μου!!!Ελπίζω να ξυπνήσατε όλοι καλά και χαρούμενοι!!!Όπως εγώ δηλαδή :)
Πάμε λοιπόν να συμπληρώσουμε τη σημερινή μέρα στο ημερολόγιό μας,τί λέτε;Χθές λοιπόν ήταν



και σήμερα είναι 

Σας βοηθώ και λιγάκι,δεν έχετε παράπονο...:) Πόσες μέρες έμειναν μέχρι το Πάσχα;
Όλο και πλησιάζει, έναι αλήθεια.Σήμερα αν ήμασταν στο νηπιαγωγείο θα φτιάχναμε πασχαλινά καλαθάκια.Αλλά μένουμε σπίτι είπαμε γι αυτό σας προτείνω μια ιδέα για καλαθάκι και αβγοθήκη που είχαμε φτιάξει στο νηπιαγωγείο κάποια άλλη χρονιά .Θα χρειαστείτε σαν κύριο υλικό, ανακυκλώσιμα υλικά (πλαστικά μπουκάλια,χαρτοπετσέτες)που έχετε στο σπίτι.

 Ασφαλώς απαραίτητη είναι η βοήθεια των ''Πάντα κοντά''των γονέων σας δηλαδή,για το κόψιμο των πλαστικών μπουκαλιών.Κι επειδή το πιθανότερο είναι να μην υπάρχουν ακρυλικά χρώματα στο σπίτι,κολλήστε αν θέλετε στις αβγοθήκες διάφορα αυτοκολλητάκια ή σχεδιάκια που θα ζωγραφίσετε σε απλό χαρτί ή ό,τι άλλο σκεφτείτε εσείς.Δημιουργείστε!!!!Θα μεγαλουργήσετε όπως πάντα,είναι σίγουρο!!!!




 Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο που ακολουθεί για λεπτομέρειες 

Πασχαλινά καλαθάκια και αβγοθήκες

Ακολουθεί μια πρόταση για επιτραπέζιο παιχνίδι.Ένα bingo με λέξεις σχετικές με το Πάσχα. Δε θα μέναμε χωρίς παιχνίδι...!!!!Το αλάτι της ζωής!!!Για μεγάλους και μικρούς :):):)
Για λεπτομέρειες πατήστε ΕΔΩ


Καλή διασκέδαση!!!
Μένουμε σπίτι 10

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Υπέροχες ιδέες!!! το απόγευμα κιόλας θα δοκιμάσουμε να φτιάξουμε τα καλαθάκια και να σας στείλουμε και εμείς τις δικιες μας δημιουργιες..

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Τέλεια, θα περιμένω!!!:)

Unknown είπε...

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2841709232602576&id=100002905810972

Υπέροχη ιδέα το blog σας ΜΠΡΆΒΟ και ευχαριστούμε πολύ!! 😊😊

Unknown είπε...

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2841709232602576&id=100002905810972
Και εδώ οι δικές μας δημιουργιες με ότι υλικά είχαμε.. Κάτι κάναμε.. Φιλιά και ευχαριστούμε πολύ!! 😊😊😊

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Ωωωωω!!!!!Μπράβο σας,υπέροχα τα καλαθάκια σας!!!Μπράβο στους καλλιτέχνες!!!Μπράβο στα χρυσά χεράκια!!!Ήμουν σίγουρη πως θα μεγαλουργούσαν!!!😊😊😊Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σας λόγια και για την χαρά που μου δώσατε!!!Συνεχίζουμε με όποιον τρόπο είναι δυνατόν επειδή....ναι,μπορούμε!!!😍💗

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Συγχαρητήρια παλικαράκι μου,πάντα δημιουργικός να είσαι!!!!Μεγάλη χαρά μου έδωσες,να σε χαίρεται η καλή μανούλα σου!!!Σ'ευχαριστώ μανούλα!!!💗💗